صفحه اصلی
نقشه سایت
ورود اعضاء
العربیه
English
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفی
مقدمه
چشم انداز
ماموريت
اهداف
اسناد
برنامه پنج ساله مدیریت سبز
برنامه عملیاتی سال 1398
برنامه عملیاتی سال 1399
شورای راهبری
ترکیب اعضای شورا
شرح وظایف
صورتجلسات
سال 98
صورتجلسه هفدهم
صورتجلسه هجدهم
صورتجلسه نوزدهم
سال 99
صورتجلسه بیستم
صورتجلسه بیست و یکم
صورتجلسه بیست و دوم
صورتجلسه بیست و سوم
صورتجلسه بیست و چهارم
صورتجلسه بیست و پنجم
صورتجلسه بیست وششم
سال1400
صورتجلسه بیست و هفتم
سال 1402
صورتجلسه بیست و هشتم
كميته ها
كميته آموزشي و فرهنگي
ترکیب اعضای کمیته
شرح وظایف کمیته فرهنگی و آموزشی
اقدامات کمیته آموزشی فرهنگی
کمیته پژوهش و HSE
ترکیب اعضای کمیته
شرح وظایف کمیته پژوهش و HSE
اقدامات کمیته پژوهش و HSE
كميته اصلاح الگوي مصرف
ترکیب اعضای کمیته
شرح وظایف کمیته اصلاح الگوی مصرف
اقدامات کمیته اصلاح الگوی مصرف
کمیته زیباسازی فضا و زیست بوم
ترکیب اعضای کمیته
شرح وظایف کمیته زیباسازی فضا و زیست بوم
اقدامات کمیته زیباسازی فضا و زیست بوم
کمیته انرژی
ترکیب اعضای کمیته انرژی
شرح وظایف کمیته انرژی
اقدامات کمیته انرژی
اقدامات
1398
1397
1401
شيوه نامه ها
دستورالعمل مديريت سبز
دستورالعمل کمیته پژوهش و HSE
دستورالعمل کمیته زیباسازی فضا و زیست بوم
دستورالعمل کمیته انرژی
مشارکت
ارسال طرح
عضویت داوطلبانه
" تاثیر آگاهی از فلسفه ی اخلاقی تولید کنندگان محصولات ارگانیک بر ارزش ادراک شده ی مشتریان ... " / الهه طاهری منش
ارسال شده در تاریخ
1399/04/22
ساعت
08:37
مقطع تحصیلی : کارشناسی ارشد
رشته تحصیلی : مدیریت بازرگانی
تاریخ دفاع : شهریور 97
چکیده : در دهه ی اخیر با اهمیت یافتن مسائل اخلاقی تولید کنندگان و توزیع کنندگان و همچین افزایش نگرانی هاوآگاهی عمومی نسبت به سلامت و حفاظت از محیط زیست، مصرف کنندگان در تصمیمات و ترجیحات خود روی این موضوعات تمرکز ویژه ای دارند و هوشمندانه عمل می کنند در نتیجه تولید کنندگان برای بالا بردن ارزش ادراک شده باید روی این مسائل توجه زیادی داشته باشند.پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ها توصیفی و از نوع پیمایشی است. هدف اصلی پژوهش بررسی تاثیر آگاهی از فلسفه اخلاقی صاحبان تولید کنندگان ارگانیک بر ارزش ادراک شده مشتریان است. به این منظور با استفاده از پرسشنامه داستان محور، 4 داستان اخلاقی که دورنوف و تانکر سلی(1986) مطرح کردند فلسفه اخلاقی صاحب کسب و کار ارگانیک شناسایی شده و سپس پرسشنامه ای جهت جمع آوری اطلاعات از مشتریان این کسب و کار تنظیم شد، بدین ترتیب که در ابتدای پرسشنامه، فلسفه اخلاقی صاحب کسب و کار ارگانیک به آگاهی مشتریان رسانده شده و سپس از آن ها درخواست شد که بر اساس این آگاهی به سوالات پاسخ دهند. با توجه به نا محدود بودن جامعه، پرسشنامه بین 389نفر از مشتریان این کسب و کار ارگانیک توزیع و براساس نرم افزار PLS smart و SPSS24، داده ها تحلیل شد. نتایج این پژوهش نشان داد که فلسفه اخلاقی کسب و کار ارگانیک مطلق گرا و منفعت گرا است که به طور مستقل بر ارزش ادراک مشتری تاثیر گذار نیست. در عوض با میانجی گری رفتار های قابل مشاهده تاثیر گذار است که در میان رفتار های قابل مشاهده اصالت محصول سبز و ارگانیک بیشترین تاثیر را بر ارزش ادراک شده دارد.کلید واژه: فلسفه ی اخلاق تولید کننده ، ارزش ادراک شده،صداقت، رقابت سالم با رقبا ، مسئولیت اجتماعی،اصالت محصول سبز و ارگانیک
سنگری ، نگین - استاد راهنما
اخوان خزازیان، مریم، استاد مشاور
دانشگاه الزهرا (س) .دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد
ارسال کننده:
تعداد بازدید:
1810
تصاویر مرتبط:
برچسب ها
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
صوت
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
تمامي حقوق سايت براي
دانشگاه الزهرا ( س )
محفوظ است.