صفحه اصلی
نقشه سایت
ورود اعضاء
العربیه
English
۱۴۰۳ يکشنبه ۲ دي
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفی
مقدمه
چشم انداز
ماموريت
اهداف
اسناد
برنامه پنج ساله مدیریت سبز
برنامه عملیاتی سال 1398
برنامه عملیاتی سال 1399
شورای راهبری
ترکیب اعضای شورا
شرح وظایف
صورتجلسات
سال 98
صورتجلسه هفدهم
صورتجلسه هجدهم
صورتجلسه نوزدهم
سال 99
صورتجلسه بیستم
صورتجلسه بیست و یکم
صورتجلسه بیست و دوم
صورتجلسه بیست و سوم
صورتجلسه بیست و چهارم
صورتجلسه بیست و پنجم
صورتجلسه بیست وششم
سال1400
صورتجلسه بیست و هفتم
سال 1402
صورتجلسه بیست و هشتم
كميته ها
كميته آموزشي و فرهنگي
ترکیب اعضای کمیته
شرح وظایف کمیته فرهنگی و آموزشی
اقدامات کمیته آموزشی فرهنگی
کمیته پژوهش و HSE
ترکیب اعضای کمیته
شرح وظایف کمیته پژوهش و HSE
اقدامات کمیته پژوهش و HSE
كميته اصلاح الگوي مصرف
ترکیب اعضای کمیته
شرح وظایف کمیته اصلاح الگوی مصرف
اقدامات کمیته اصلاح الگوی مصرف
کمیته زیباسازی فضا و زیست بوم
ترکیب اعضای کمیته
شرح وظایف کمیته زیباسازی فضا و زیست بوم
اقدامات کمیته زیباسازی فضا و زیست بوم
کمیته انرژی
ترکیب اعضای کمیته انرژی
شرح وظایف کمیته انرژی
اقدامات کمیته انرژی
اقدامات
1398
1397
1401
شيوه نامه ها
دستورالعمل مديريت سبز
دستورالعمل کمیته پژوهش و HSE
دستورالعمل کمیته زیباسازی فضا و زیست بوم
دستورالعمل کمیته انرژی
مشارکت
ارسال طرح
عضویت داوطلبانه
" تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر بازاریابی سبز (مطالعه موردی: شرکتهای صنعتی شهرستان زنجان) " / سهیلا نصریفلاح
ارسال شده در تاریخ
1399/04/22
ساعت
10:20
مقطع تحصیلی : کارشناسی ارشد
رشته تحصیلی : مدیریت فناوری اطلاعات
تاریخ دفاع : بهمن 97
چکیده : مدیرت دانش به عنوان ابزاری که میتواند دارایی موجود را گردآوری کند و نظم و پویایی ببخشد بیشک نقش مؤثری در واحدهای مختلف هر سازمان خواهد داشت. هدف این پژوهش شناخت تأثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر بازاریابی سبز در شرکتهای صنعتی شهر زنجان میباشد. بر این اساس روش پژوهش روش توصیفی- همبستگی از نوع پیمایشی و جامعه آماری در این پژوهش کارکنان و مدیران شرکتهای صنعتی شهر زنجان به تعداد 165 نفر و نمونهای برابر با 116 نفر مطابق با فرمول کوکران بوده که به روش نمونهگیری در دسترس انتخاب شدهاند. ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش دو پرسشنامه فرآیندهای مدیریت دانش سویی و همکاران و چن و محمد دارای 29 گویه و پرسشنامه محقق ساخته بازاریابی سبز با تعداد 13 گویه و پایایی آلفای کرونباخ به ترتیب برابر با 0/71 و 0/76 و پایایی ترکیبی برابر با 0/80 و 0/91 میباشد. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات علاوه بر روش آمار توصیفی از آمار استنباطی در نرمافزار SPSS بهره گرفته شده است. یافتههای این پژوهش براساس نظر پاسخدهندگان نشان داد که کسب دانش، تولید دانش، ذخیره و حفظ دانش، استفاده از دانش و نوآوری و خلاقیت در دانش بر بازاریابی سبز شرکتهای صنعتی شهر زنجان مؤثر بود. اما توزیع دانش اثری بر بازاریابی سبز شرکتهای صنعتی شهر زنجان نداشت.
کلید واژه: مدیریت دانش، فرآیندهای مدیریت دانش، بازاریابی، بازاریابی سبز.
رزمی ، زهرا - استاد راهنما
مومنی، منصور - ، استاد مشاور
دانشگاه الزهرا (س) ، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد
ارسال کننده:
تعداد بازدید:
1261
تصاویر مرتبط:
برچسب ها
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
صوت
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
تمامي حقوق سايت براي
دانشگاه الزهرا ( س )
محفوظ است.